fbpx

Számunkra is ismerős a probléma, ami azokat a szolgáltatókat érinti, akiknek a munkájához szükség van tisztítószerekre: az ügyfelük könnyen kikerülheti, lecserélheti őket. Ha a szolgáltatáshoz felhasznált tisztítószer, mely nagy-, esetleg kiskereskedelmi forgalomban kapható, jól bevált, akkor két fronton is veszélybe kerülhet ön, mint szolgáltató vagy nagykereskedelmi partner:

  • az ügyfele lecserélheti egy hasonló (olcsóbb) szolgáltatóra, aki ugyanazt a tisztítószert használja, vagy
  • ő maga is beszerezheti ezeket a termékeket, hogy aztán házon belül oldja meg a takarítást, ipari tisztítást, duguláselhárítást, fertőtlenítést.

Azonban mi nem csak ismerjük ezt a problémát, de megoldást is tudunk nyújtani rá: a tisztítószer bérgyártást. Mikor érdemes ebben gondolkodnia? Mik lehetnek a saját márkás tisztítószer gyártás esetleges hátrányai? És hogyan vágjon bele? Rövid kérdések, velős válaszokkal.

Mikor érdemes tisztítószer bérgyártásban gondolkodni?

Ha egy saját tisztítószer brandet szeretne felépíteni, de nem szeretne bajlódni a fejlesztéssel, a gyártással, az engedélyek beszerzésével és a csomagolással.

Mik a tisztítószer bérgyártás előnyei?

Ha legyártatja a saját márkás tisztítószereit – legyen az zsíroldó, fertőtlenítő, lefolyótisztító vagy járműápoló -, minimálisra csökken annak az esélye, hogy a kereskedő vagy felhasználó megkerülje önt. Kikre gondolunk?

  • Arra a kiskereskedőre, aki öntől szerzi be az üzletébe a mosogatószert.
  • Arra az ügyfélre, akinél ön végzi a lakossági vagy ipari tisztítást, takarítást.
  • Arra a felhasználóra, aki öntől vásárolja a takarításhoz szükséges ablakmosó folyadékot vagy lefolyótisztítót.
  • Bármilyen üzleti partnerre vagy vásárlóra, akinek ön biztosítja a tisztítószert felhasználásra vagy továbbértékesítésre.

A tisztítószer bérgyártás során nem csak azt garantáljuk, hogy biztosítjuk önnek az egyedi megjelenést, márkát a tisztítószer piacon, hanem azt is, hogy a felhasználóknak jó közérzete lesz a termékek használata közben. Hogyan tudjuk ezt megoldani? Negyed évszázados tapasztalattal: több, mint 25 éve foglalkozunk tisztítószerek fejlesztésével, és ez idő alatt mindig azt tartottuk szem előtt, hogy a legnagyobb szakértőkkel, azaz a felhasználókkal együtt fejlesszük a tisztítószereket. Ez a vezérelv biztosítja azt, hogy a vízkőoldó biztosan leszedje a vízkövet, a zsíroldó pedig eltávolítsa a ragacsos zsírt, kompromisszumok nélkül. Hihetetlenül egyszerű a képlet: a legjobb reklám a kiváló termék, az, amely maradéktalanul kielégíti a fogyasztói igényeket. Mi ezt biztosítjuk a tisztítószer fejlesztéssel és gyártással, önnek csak azt kell megmondania, hogy ön és a vevői mit várnak el a termékétől, szolgáltatásától.

Mikor nem érdemes tisztítószer bérgyártásban gondolkodnia?

Felépíteni valamit mindig egy csodálatos és izgalmas út. Azonban egy márkát felépíteni mindig rengeteg időt és energiát vesz igénybe, ami kitartást követel. Ráadásul hosszútávon nem is egy olcsó mulatság, a marketing főleg az út elején magas tőkét igényel, ráadásul ebben már nem tudunk segíteni, ezt egyedül kell megoldania. Emellett pedig fontos tudnia, hogy nincs lehetőség kis mennyiségű vásárlásra, nem tud kis mennyiségű elindulni.

Kiknek ajánljuk a tisztítószer bérgyártást?

Azoknak éri meg a saját márkás tisztítószer gyártásában gondolkodnia, akik kellően elszántak és kitartóak ahhoz, hogy végigmenjenek ezen az úton, és tudják, hogy mit szeretnének elérni. Mindez pedig nem a pénzről, tőkéről szól, hanem az elhatározásról és következetességről. Ha van egy jó ötlete, ismeri, hogy mik a piacon kapható illatósítók, kávéfőző tisztítók, ablakmosó folyadékok vagy más tisztítószerek hibái, elhatározta, hogy kijavítja ezeket és kellően kitartó is ahhoz, hogy végigvigye tervét, támogatjuk ebben a törekvésében a bérgyártással.

De akkor is érdemes a tisztítószer bérgyártásban gondolkodnia, ha már rendelkezik piaccal, ami könnyedén fel tudja venni a kínálatbővítés után a tisztítószereket is. Mindegy, hogy ön megy a vevőihez, vagy ők jönnek el önhöz, ön mindenképpen megfelelő pozícióban lesz ahhoz, hogy ne csak megmutassa nekik az új, saját márkás vízkőoldóját vagy járműtisztítóját, de azt is elmondja, hogy mitől jobbak az ön tisztítószerei a már ismert kisebb-nagyobb márkáknál.

A tisztítószer gyártást érintő kérdésekben nincs jó vagy rossz döntés, könnyű vagy rögös út, csak olyan megoldások, amik közül választhat – de csak akkor, ha tudja, hova szeretne eljutni ezzel a nagy lépéssel. Mindig a cél határozza meg az eszközt, és ahogy Yoda mester mondja: “Ne próbáld! Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld!” Ha ön viszont már ismeri a célját, tálcán is kínáljuk a következő lépést: kezdjük el közösen megtervezni a saját tisztítószerét!

Ott voltunk Londonban, Párizsban és Amszterdamban is!