Innovatív Marketing Eszköz

Egyre nagyobb csalódás a cég marketingje?

  • mert egyre drágább megszólítani a vevőket….
  • mindenki ugyanazokat a marketing fogásokat használja….
  • nincs mivel kitűnni a versenytársaktól

Szükséged lenne valami hatékonyabb marketing eszközre?

  • amit oda tudsz adni a potenciális ügyfélnek
  • amit biztosan használni fog később a vevő
  • amit promóciós céllal is adhatsz, de kiegészítőként is eladhatsz
  • amit nem neked kell tervezni, engedélyezni, elkészíteni

A megoldás: Saját márkás tisztítószer, mint marketing eszköz!

Mi adjuk a kész terméket

Te adod a céged nevét

Tiéd lesz a saját terméked

Mitől marketing eszköz egy saját márkás tisztítószer termék?

Marketing eszközzé akkor válik, ha azt promóciós céllal, kiegészítő termékként vagy upsell termékként adod a vevőidnek vagy potenciális érdeklődődnek.

Miért tisztítószer?

  • Mert számtalan helyen használunk különböző tisztítószereket…
  • Mert 23 éve gyártunk tisztítószereket…
  • Mert bármikor újra vásárolhatják a vevők a tisztítószert….

Mit kell tudni a Brilliance Kft. termékeiről!

Évi közel 1000 új vevőt szolgálunk ki több mint 10 éve folyamatosan.
A vevőink véleménye fontos, így mindig optimalizálunk, hogy a lehető legjobb minőséget adjuk.
100% visszavásárlási garanciát adunk, akár fél flakon tisztítószer elhasználása után.
Bármikor küldünk mintaterméket minőség-ellenőrzés céljából.

Miért lesz neked jobb az Innovatív Marketing Eszközzel?

  • A szolgáltatásod értékét akár 10%-kal is meg tudod növelni
  • A vevők jobban fognak emlékezni rád

Kiknek lehet jó megoldás az Innovatív Marketing Eszköz?

Elsősorban olyan szolgáltató és kereskedelmi cégeknek, akiknek termékekhez, szolgáltatásához kapcsolódhat tisztítószer, például:

  • autóipar: autószerviz, autógumi hálózat, szélvédő javító, autómosó hálózat
  • élelmiszeripar: konyhai gépek forgalmazó, grill eszköz forgalmazó, kávégép forgalmazó és szervízelő,
  • vendéglátóipar: éttermi eszköz beszállítók, éttermi gépek forgalmazó, vendéglátó egység takarítói szolgáltató,
  • fürdőszoba: csempe forgalmazó, fürdőszobai berendezések forgalmazó,
  • otthon, kert berendezés: kerti bútor forgalmazó, kisgépek forgalmazó, otthoni takarítási szolgáltató, kertgondozó,
  • konyha: konyhabútor készítő, mosogató gyártó, forgalmazó
  • ipari gépek: gyártó gépek fogalmazója

Hogyan lesz neked is Innovatív Marketing Eszközöd tisztítószerből?

  1. Felveszed velünk a kapcsolatot és röviden megírod vagy elmondod a termékedet és/vagy szolgáltatásod és ki a célcsoportod, milyen típusúak a vevőid. Ebből közösen meghatározzuk, hogy melyik tisztítószerből érdemes elkészíteni a saját márkás terméket.
  2. Küldünk egy ajánlatot, amiben nagyon egyszerűen és egyértelműen fogjuk megmutatni az Innovatív Marketing Eszköz árát – az ajánlatkérés semmilyen kötelezettséget nem von maga után!
  3. Bízva magunkba, az ajánlat elfogadása után kérni fogjuk a termék címkéjének grafikai rajzát. A grafikához minden szükséges paramétert megadunk.
  4. A címke legyártása után a termék elkészítése 2-3 hetet vesz igénybe.
  5. Az elkészült saját márkás termékeket engedélyeztetjük és szükség esetén kiszállíttatjuk 1-2 napon belül.
  6. Se a termékre, se az engedélyekre nem kerül rá a cégünk (Brilliance Kft) neve, azaz 100% -os a te saját márkás terméked lesz.

Mennyibe fog kerülni neked?

Az Innovatív Marketing Eszköznek minimum mennyiségi korlátja 1 raklap, ez körülbelül 400-500 db egyedileg legyártott saját márkás tisztítószer.

Nem teszünk különbséget a gyártás során a saját termékeink és a saját terméked között!

A Saját Márkás termékek előállítási költségei (beleértve a tervezést, gyártást, engedélyeztetést) kevesebb lesz:

  • mint, 2 hónapnyi Adwords vagy Facebook hirdetésed
  • mint, 1 hetes rádió reklámod
  • mint 3 db PR cikked
  • mint, 1 napos TV reklámod
  • mint, 1000db kinyomtatott prospektusod